close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה לישראלים כדאי לטוס לברצלונה?

מערכת שורשכב ניסן, תשפד30/04/2024

ברצלונה היא עיר יפהפייה, תוססת ומלאת חיים, המציעה לישראלים מגוון רחב של אטרקציות לכל גיל ולכל טעם

תגיות:
צילום: Unsplash
ברצלונה, בירת קטלוניה שבספרד, היא עיר תוססת וקסומה שמושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם, ובהם גם ישראלים רבים. ישנן סיבות רבות מדוע ברצלונה מהווה יעד אטרקטיבי עבור מטיילים ישראלים, ואנסה לסקור את העיקריות שבהן במאמר זה:
תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת: ברצלונה היא עיר בעלת מורשת תרבותית עשירה, שניתן לחוש אותה בכל פינה. מהעיר העתיקה והמרשימה, דרך יצירותיו המרהיבות של גאודי, ועד לאווירה התוססת והאנרגטית של שכונותיה השונות. העיר עברה תהפוכות היסטוריות רבות, וניתן ללמוד עליהן במוזיאונים הרבים הפזורים בה, כמו מוזיאון פיקאסו, מוזיאון הלאומי לאמנות קטלונית
צילום: Unsplash
ועוד.

אטרקציות לכל גיל: ברצלונה מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל גיל ולכל טעם. חובבי ארכיטקטורה ייהנו מהיצירות המרהיבות של גאודי, כמו כנסיית סגרדה פמיליה, פארק גואל וקאסה באטיו. חובבי אמנות ימצאו עניין רב במוזיאונים הרבים של העיר, ואילו חובבי הים יוכלו ליהנות מהחופים היפים ומהטיילת התוססת. משפחות עם ילדים ייהנו מביקור בגן החיות, ב-Poble Espanyol (הכפר הספרדי) ובפארק טיבידאבו. כמובן סיור באצטדיון ובמוזיאון של קבוצת הכדורגל של ברצלונה.

אוכל משובח: ספרד ידועה במטבח המשובח שלה, וברצלונה אינה יוצאת מן הכלל. בעיר ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות, החל ממסעדות גורמה ועד לטאפאס ברים פשוטים. מומלץ ללכת למסעדת מכבי הכשרה (נמצאת על הרמבלס - הרחוב הראשי). יש גם מסעדות ובארים בברצלונה עם נוף (רופטופ) ששווה לבדוק.

חיי לילה תוססים: ברצלונה ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. בעיר ישנם אינספור ברים, מועדונים ופאבים לכל טעם ולכל תקציב. מומלץ לבקר ברובע הגותי, בנמל או ברובע אל בורן, שם תמצאו מגוון רחב של מקומות בילוי.

קניות: ברצלונה היא גן עדן לחובבי הקניות. בעיר ישנם רחובות קניות רבים, החל מרחובות יוקרתיים ועד לשווקים ססגוניים. מומלץ לבקר בשדרת פאסיג' דה גראסיה, ברחוב ראמבלס ובשוק לה בוקריה.

טיסות ישירות: ישנן טיסות ישירות רבות מישראל לברצלונה, כך שהגישה לעיר נוחה וקלה.

מחירים נוחים יחסית: בהשוואה לערים אירופאיות אחרות, ברצלונה נחשבת לעיר יחסית זולה. ניתן למצוא בה מגוון רחב של מקומות לינה בכל טווחי המחירים, כמו גם מסעדות, אטרקציות זולות ולכל גיל ותחבורה ציבורית במחירים נוחים.

אנשים חמים ומסבירי פנים: הספרדים ידועים באופיים החם והמסביר הפנים, וברצלונה אינה יוצאת מן הכלל. תושבי העיר ידידותיים ושמחים לעזור לתיירים, מה שמקל מאוד על הטיול ועל ההסתגלות לעיר.

תחבורה ציבורית נוחה: ברצלונה נהנית ממערכת תחבורה ציבורית יעילה ונוחה, הכוללת רכבת תחתית, אוטובוסים ומוניות. ניתן לרכוש כרטיס "Barcelona Card" המקנה נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית, וכן הנחות רבות באטרקציות ובמסעדות.

ספורט: חובבי הכדורגל הספרדי ואוהדי ברצלונה בוודאי ישמחו לדעת שיש ביקור מאחורי הקלעים באצטדיון של ברצלונה. כמו כן יש גם מוזיאון של היכל התהילה של קבוצת הכדורגל עם כל הגביעים וההיסטוריה..מרגש ומדהים לחובבי כדורגל.

לסיכום, ברצלונה היא עיר יפהפייה, תוססת ומלאת חיים, המציעה לישראלים מגוון רחב של אטרקציות לכל גיל ולכל טעם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה